torsdag, november 17, 2005

Ola vs Hugh Grant

Ola skriver en blogg som jag tittar in på lite titt som tätt. I ett inlägg nedan ställde Ola en fråga. Jag tar mig friheten att lyfta upp den frågan och nu, flickor (och även pojkar, kanske) vill jag att ni berättar för Ola hur det ligger till.

Så här skrev Ola:
"En sak till jag undrar över: inte mindre än två tjejer har sagt att jag till sättet påminner om Hugh Grant. Betyder det att jag är charmig på ett mesigt sätt eller att jag är mesig på ett charmigt sätt? Är det en komplimang överhuvudtaget? (lika bra att fråga när man har den församlade expertisen på armlängds avstånd...hoppas på svar)".

Ordet är, som man säger, fritt!

10 Comments:

At 8:00 em, Blogger Lyckliga Grodan said...

tyvärr.. mesig och knappt på ett charmigt sätt.. jag tror de har fel.. Olas vänner.. han är nog lik Clint Eastwood, eller Sean Connery...

 
At 8:19 em, Blogger Batbut said...

Säger som Grodan, för mig är Hugh en lite prettotönt. Noll sexappeal whatsoever. Sorry. Kanske skulle kolla bilden på Ola först..

 
At 8:51 em, Anonymous Anonym said...

I mina ögon är det def inte någon komplimang att liknas vid HG, snarare en förolämpning!

 
At 9:21 em, Blogger Morgondimma said...

Nja klar mesvarning på Huggen. Tror Ola hade en dålig dag bara.

 
At 11:32 em, Blogger Cornelia said...

lite töntigt charmig - rätt söt men inte manlig och så som the one and only Sean Connery. Men det är ju inte säkert Ola att du liknar HG.

 
At 2:34 em, Blogger Ola Claesson said...

Jag vet inte om jag blir klokare av det här, men det är intressant att följa diskussionen. En sak kan jag konstatera: man kan studera kvinnor på heltid utan att bli det minsta lilla klokare. Underbart.

Fortsätt gärna förklara...

 
At 10:54 em, Blogger Bloggblad said...

Sen HG klíppte av sig håret är han ok. Förut blev jag helt galen på hans enda gest: att dra håret bakåt... jag fattar inte heller att han får så många huvudroller. Jag har jättesvårt för folk som pratar med ögonen stängda och fladdrar med ögonlocken.
Annars är han gullig.

 
At 11:14 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Själv gillar jag inte facket han har hamnat i. Måste vara jättetråkigt att spela samma karaktär hela, hela tiden. Eller också är det så'n han är, och kan inte agera på annat sätt. Men vad jag har hört är han otroligt charmerande privat...

 
At 11:16 em, Anonymous Anonym said...

Hugh Grant är ju så sööööt.
Men vad jag förstått måste han vara en aning dubbel, med tanke på hur han hittades med byxorna nere i bil med prostituerad.
RS
kulturbloggen.com

 
At 11:21 em, Blogger The Female Dinousaur said...

I de lugnaste vatten går de fulaste fiskarna... Eller hur det nu gick, det gamla ordspråket.

 

Skicka en kommentar

<< Home