onsdag, november 16, 2005

Jobb-blogg

Den sitter där. Stenhårt fastlimmad i skallbasen.
Jag hör den i bilradion, hör den på radion på kontoret senare. Nynnar.
Kan inte sluta. Den är bra! Eller? Mattafix "Big City Life". Digga!

* * * * * * *
Uppdaterad, lunchtid:
Lyssnade på P3 strax innan lunch. Pontus Enhörning intervjuar Leif Pagrotsky. Han verkar sympatisk, "Paggan". Det säger min sambo också, som träffat honom ett flertal gånger i olika sammanhang. Men varför låter han exakt som Papa Dee?

* * * * * * *
Uppdaterad, fikarasttid:
Pratade med en Klas på en Kurir i Norrbotten. Sa att det var trevligt att höra norrländsk dialekt och babblade på lite. Lite senare var jag inne på deras hemsida och såg en bild på honom. Och upptäckte att Klas på nöjesredaktionen var, han Robinson-Klas, från Expeditionen -99. Nämen.

2 Comments:

At 2:05 em, Blogger Lisa said...

en gång var Paggan på fest på Västgöta nation i Lund(jag tror han blev installerad som hedersledamot). efter denna kväll gick ett intensivt rykte att han fått med sig en av studentskorna hem. jag tror absolut det är sant och jag tänker på det varenda gång jag ser honom.

för övrigt såg jag att recensionen av iris i groove var grymt bra.

 
At 2:28 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Lisa: Men fy! Och aja baja, Paggis, om det är sant!
Iris har nästan bara fått press-rosor, faktiskt. Det är jättekul!

 

Skicka en kommentar

<< Home