lördag, september 06, 2008

Fest, glam och galapremiärer

Jag lever, andas och ÄR mitt jobb nu. Hela tiden. Jag tycker det är jättekul. Frågan är om min familj och resten av min omgivning tycker det är lika roligt.

Det trevliga i kråksången är att jag just nu är i ett stadie i jobbet, när jag börjar slippa ringa runt och jaga folk om mina artister. Folk ringer mig. "Vi vill ha med XX i det här programmet". "Kan YY vara med och göra det här?". Sånt tycker jag känns bra.

I några veckors tid har jag och en uppdragsgivare planerat och bökat för att få till en releasefest i oktober. Det har dragits i långbänk och vi har väntat på besked från en massa olika instanser.
Nu blev det klart. Releasefesten/spelningen blir av. Första delen av partyt blir en galapremiär till det som kan bli årets mest omtalade svenska film. Partyts andra del blir spelningen på det där "haket" i Kungsträdgården, med artisten, gästartister och fest hela natten.
Jag tror faktiskt att man behöver lite schysst musik efter den filmen...

Etiketter:

2 Comments:

At 12:29 em, Blogger Cicki said...

Vad härligt att det rullar på.....:-)

 
At 1:04 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Cicki: Ja, jag ska påminna mig om det om nån månad eller så, om det skulle börja sina på arbetsfronten...

 

Skicka en kommentar

<< Home