torsdag, september 04, 2008

Spindlar i badrummet

Men vad är det för liten fläck på badrumsmattan? Däruppe till vänster? Det kan väl inte vara... gulp...


Hade jag varit Shaggy eller Scooby-Doo (favoriterna nummer ett i familjen, alltid), hade jag skrikit "Iiiiik!". Lilla Körsbärsblomman är inte helt omedveten om min spindelskräck. Hon älskar att skrämma mig, genom att placera den här lilla plastiga rackaren lite här och där i lägenheten. I kaffekoppen på morgonen, i sängen eller i badrummet.

Vi har en liten lustigkurre i familjen.

Etiketter: ,

10 Comments:

At 4:08 em, Blogger Vi på Kantarellen said...

Du är nominerad.

 
At 6:14 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Va' roligt! Känner mig hedrad, och tar snart itu med mina nomineringar. Men först: mat och potatis!

 
At 6:38 em, Blogger PGW said...

Aj aj nu sitter någons veckopeng löst eller? ;-)

 
At 7:59 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Veckopeng? Ska dom ha det när dom är fem? Well, vi kan säga att premiären för veckopeng är framskjuten på obestämd framtid...

 
At 8:13 em, Blogger Karriärmamman said...

Mohahahaha...och Iiiiik här med *S*

 
At 8:33 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Karriärmamman: Skrattar bäst som skrattar sist. Själv hatar hon getingar, och jag funderar på en väldigt elak och politiskt okorrekt hämnd...

 
At 10:57 em, Blogger Marie said...

Gaaaaaaaaaaaah! En liknande figur bor i mitt badrum och jag blir lika jävla rädd varje gång jag ser den. (Törs inte lyfta ut den och vägrar döda något, vad gör man då annat än tassar försiktigt och hoppas den hittar ut?)

 
At 11:02 em, Blogger Marie said...

(Ja, den är levande, alltså)

 
At 11:11 fm, Blogger The Female Dinousaur said...

Marie: Men urk! Ta ut den, fort som ögat.

 
At 9:29 em, Blogger PGW said...

Ingen aning när små kamrater får veckopeng, man jag misstänker att den nu är uppskjuten nu som sagt :-)

 

Skicka en kommentar

<< Home