måndag, februari 12, 2007

Utomlands

Framme i Norge.
Flygresan gick bra, æven om jag fick lite hicka, nær boardingen blev førsenad pga "tekniska problem"... Flygturen i sig gick smidigt. Det var trångt, men resan gick t o m under timmen, så det kændes vældigt smidigt. Artisten ær glad och vældigt gravid. Kissar en gång i kvarten och såg ut som Michael Jackson på planet. Jag ær tyværr orsaken till detta, eftersom jag råkade næmna ordet 'munskydd'. Det vore ju inte så kul om hon insjuknade i någon elakartad virussjukdom, såhær veckan innan det smæller... Vi fick oss ett och annat fnissanfall, i alla fall och det højdes sækert ett och annat øgonbryn. Kvinnan vid incheckningen ønskade artisten stort lycka till infør det som komma skall om en och en halv vecka. Det kallas røstfiske... :-)
Det ær egentligen lustigt att så många sett henne i det dær programmet, som fått så dålig kritik och sægs ha så låga tittarsiffror. Det var också det framtrædandet som gjorde att vi sitter hær just nu. En av de norska programledarna hade sett henne, och blivit helt betagen.
Klockan fyra blir vi hæmtade i taxi før vidare transport till tv-huset. Tittar ni på norsk tv ska ni bænka er den 24:e (fast då antar jag att ni tittar på annat...). Det gør åtminstone jag...

2 Comments:

At 5:25 em, Blogger Humlan said...

Så nu fixar du utlandskarriärer också! ;-)

Läste om hennes kristallkronerenoverande också, hon är verkligen med överallt!

 
At 10:49 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Humlan: Mmmm. Mycket ær det! :-)

 

Skicka en kommentar

<< Home