torsdag, februari 08, 2007

Skrytvarning

Fick ett mail från chefredaktören på branschtidningen:

"Grymt stort GRATTIS till bronsmedaljen ;o) på Hitlistan denna vecka!
SUVERÄNT!!!!!!"

Så.
Ibland kan det vara skönt att få skriiiiika ut att man faktiskt själv är lite nöjd med det jobb man gjort. Nu ska jag sluta slå mig för bröstet. Trots allt är det musiken och artisten det handlar om. Det är hon som gjort grovgörat, juh! Jag såg bara till att ni blev medvetna om det.

Och det är kul att se att det faktiskt finns folk som köper skivor fortfarande, i dessa nedladdningstider.

4 Comments:

At 5:23 em, Blogger Gagga said...

STORT GRATTIS DITT ER BÅDA!
Jag KAN INTE ladda ner o har ingen lust att lära mig :)

 
At 5:25 em, Blogger Gagga said...

Kan visst inte stava heller: TILL ska det givetvis vara
Lite DÄTT i näsan kanske ;)

 
At 6:26 em, Blogger Cornelia said...

slå dej gärna för bröstet och var stolt över det du är med och åstadkommer!

 
At 10:16 fm, Blogger The Female Dinousaur said...

Gagga: Tacktacktack för DITT värmländska grattis! :-) DÄTT satt fint! ;-)

Cornelia: Jag är jätteglad att få jobba med henne. Hon är en go' tjej!

 

Skicka en kommentar

<< Home