torsdag, februari 15, 2007

Om prylar som inte funkar

Jag och elektroniska prylar verkar inte funka ihop.
När jag, glad i hågen, var på väg att hämta ut min lilla, lilla gummituta, upptäckte jag att hela blue-tooth'en verkar ha lagt av. (Dessutom laddar batteriet i min "nya" telefon ur på en halv dag, men det är kanske en annan historia?)

Så vad ska jag ha den jä*la tutan till nu?

Den överkäcka killen i min återförsäljarbutik börjar känna igen mig, min telefon och min sura nuna vid det här laget. Imorgon, när jag har inköpskvittot med mig, kommer han att få träffa mig igen.

Ibland önskar jag att jag hade ett jobb där jag kunde vara utan mobiltelefon...

Etiketter:

2 Comments:

At 10:11 em, Blogger Vi på Kantarellen said...

Du vet i allafall vad blue tooth är för något.... det gör inte jag.

 
At 10:53 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Mams: Frågan är om jag är gladare för det, som landet ligger just nu... :-)

 

Skicka en kommentar

<< Home