onsdag, februari 14, 2007

Förkväll blev sen kväll

TV 4 "Förkvälls" Wall of Fame


Efter en synnerligen trevlig men alldeles för kort lunch bar det av mot nya äventyr med artisten. Om jag börjar känna mig sliten, hur ska inte hon känna sig?

Det betades av en bandad intervju för en kommersiell radiostation och därefter transport till Centralen och Förkväll-studion. Sång och kort intervju. Let's Dance-stjärnor och pokerproffs som övriga gäster. Kom hem för lite mys med Lilla Körsbärsblomman, som inte är helt van vid att Gammelmamman är borta så mycket, så det blev en hel del gos och kramar.
Liten Söt Sambo fick sin Alla Hjärtans-uppvaktning redan igår (Laphroig 10 år, tax free är ju kanooon!) och eftersom han inte heller glömt bort mig, fick han min välsignelse att gå iväg på release-kalas med jobbet. Eftersom jag börjar känna mig lätt utarbetad, borde jag ha somnat med Blomman, men det gick tyvärr inte för sig.
Men nu, nu får det f*n i mig vara nog. Nu tar jag med mig katten som vilar på min arm (jag tror det är Shrek, för hans huvud väger inte så mycket) och kryper ner i sängen.

Etiketter: