torsdag, september 08, 2005

Speedad

Spindelmannen, tuff kille med asjobbig tjej
Nu har jag suttit och jobbat i 1,5 timme och är precis klar. Helt färdig. Fast totalt speedad och uppvarvad. Hur ska jag kunna somna nu?

Har haft TV'n på bakom ryggen. Femman sände "Spindelmannen" och halva filmen igenom hörde jag Kirsten Dunst skrika. Och skrika. Och skrika en gång till. Herregud, va' hon skrek! Hon gjorde nästan inget annat. Jättejobbigt att lyssna på.
En annan dam som också gärna skriker på film är Kim Basinger. I de actionfilmer jag har sett med henne, skriker hon alltid flera gånger. Hon har ett ganska härligt skrik - hon liksom tar i från tårna. Och snygg är hon också. Antar att det är därför hon får skrika i sina filmer.

10 Comments:

At 3:51 fm, Anonymous Anonym said...

Jag skriker jätte härligt,, men inte fasiken är jag med i nån film! Ja ja,, härligt o härlig,,? *gapskratt*

 
At 8:28 fm, Blogger Ilva said...

Ja tank om man fick BETALT nar man skrek! Just nu skulle jag bli rik tror jag men nasta vecka borjar skolan har nere-hurra!!

 
At 8:38 fm, Blogger The Female Dinousaur said...

Rita: Skrik då, så får vi höra... :-)

Ilva: Mmm. Det hade suttit fint med en spänn i plånboken varje gång man höjde rösten lite... Fast jag tror inte jag hade tjänat så mycket pengar ändå. Jag är rätt lågröstad till vardags.

 
At 11:43 fm, Blogger Ilva said...

Men det skulle jag for har ett ratt eldigt temperament, kan inte halla mig nar jag blir arg...

 
At 1:01 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Själv kan jag kan mest småfjösa lite halvlarvigt...

 
At 6:24 em, Blogger Lyckliga Grodan said...

Ilva.. du behöver en husmorssemester.. du skulle nog ha följt med battis..

 
At 6:48 em, Blogger Ilva said...

LG-definitivt men jag har inga pengar....

 
At 8:10 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Jag skulle behöva en hel månads semester. Har suttit i möte i 3,5 tim och missat en hel massa saker som jag skulle ha gjort, som nu inte blev gjorda. Men nu är det fredag, helg och slutjobbat för den här veckan. Så!

 
At 9:47 em, Blogger Gagga said...

Jag bor så att jag kan gå ut o ställa mig o skrika, eller joddla eller springa naken runt huset, utan att det stör en enda själ. Gôtt!

 
At 9:26 fm, Blogger Lyckliga Grodan said...

så bor jag med... det är iaf avstressande... och skönt.. och vackert..
men ibland längtar jag efter stadsliv..

 

Skicka en kommentar

<< Home