söndag, september 07, 2008

Trulig sångfågel

Lilla familjen har varit på bio. Wall-E stod på repertoaren och se på fan, om inte Gammelgamman satt och snörvlade på slutet. Frågade Lilla Körsbärsblomman efteråt, om hon tyckte att den var sorglig. "Jag vill inte svara på den frågan" blev svaret.

Jösses.
Den här tjejen kan bli en tuff nöt att knäcka när hon kliver in i tonåren.

Grannkompisen ramlade in för en stund sedan. Nu sitter dom och sjunger tillsammans. Singstar är nyinköpt och mäkta populärt. Ett bra sätt för en halvblyg tjej att bli lite öppnare.

Liten Söt Sambo är på signering med 4t The G4tes och senare konsert.
Själv ska jag väl jobba lite. Som vanligt.

4 Comments:

At 6:10 em, Blogger e said...

Är hon medietränad :)?

 
At 6:30 em, Blogger The Female Dinousaur said...

E: Hahaha! Så långt tänkte jag inte ens... Glimrande!

 
At 8:43 em, Blogger Karriärmamman said...

Ah, men hon svarar i alla fall. Min trula tittar på mig som i trans och går iväg vid direkt tilltal....

 
At 12:55 fm, Blogger The Female Dinousaur said...

Karriärmamman: Hon svarar om jag har tur, bara...

 

Skicka en kommentar

<< Home