tisdag, november 27, 2007

Om små nära ting

Ett par små reflektioner så här innan stängningsdags.

Jag blir illamående när jag tittar i min besöksstatistik och inser att minst 5 av mina besökare har sökt på vinterkräksjukan och vitpepparkorn. Det måste ju innebära att jag snart drabbas av Galna Kräksjukan, eller hur?

Och apropå det:
Imorgon ska jag ha en heldag på Lilla Körsbärets förskola. Pedagogerna uppmuntrar gärna föräldrarna att komma och vara med en dag på dagis, så det ska Gammelmamman vara imorgon. Ska bli oerhört roligt och intressant. Och jag anar att jag kommer att vara helt slut på kvällen (som f ö ska avslutas med en titt på kommande sexårsverksamheten - som jag f ö kan bli lätt nervös när jag tänker på).

Och på torsdag ska jag besiktiga bilen.

Etiketter:

3 Comments:

At 5:27 em, Blogger Bloggblad said...

Till mig kommer de flesta genom att söka på "badbilder"... och "walking closet" är också en favorit. Det senare har jag inte skrivit nåt om ens...

VKS ser jag bara som en dags bantning... dessutom har jag hittills aldrig fått den på vintern. Bara i sommarversion.

 
At 9:36 em, Blogger Hannele på Hisingen said...

man får passa sej vad man skriver om :)

 
At 9:37 em, Blogger Hannele på Hisingen said...

(vaffö kom inte min vackra bild med?)

 

Skicka en kommentar

<< Home