torsdag, november 22, 2007

Grådaskig

Jag vill inte verka gnällig.
De som känner mig vet redan att jag är det.
En liten gnällspik, fast jag försöker vara en glad och lagom (svart)humoristisk gnällspik.
Så, som sagt. Jag vill inte gnälla. Jo, förresten. Det vill jag visst det.
Börjar man inte bli trött på det grå töcknet därute? Det där som inte verkar ha någon tendens att lätta, utan ligger som ett vacuumförslutet lock över stan, och gör att man tappar gnistan och bara vill gå och lägga sig i närmsta säng eller soffa.

Jo. Det börjar man.
Sluta genast!

På tv'n sjunger Fergie att hon är 'Clumsy'. Inte bara det. Kläm in 'greedy' också. Hur mycket produktplacering kan man klämma in i en video, egentligen?

Etiketter: ,

2 Comments:

At 12:19 em, Blogger Humlan said...

Jag har precis skickat ett mail med samma innehåll som du har skrivit här... gnäll över gråvädret och vad det gör med mig och mitt humör. *suck*

 
At 7:52 em, Anonymous Anonym said...

Humlan: Man blir matt för mindre, faktiskt!

 

Skicka en kommentar

<< Home