tisdag, november 27, 2007

Om slutklämmar

Fick en kommentar från en musikläggare på radion som jag inte riktigt kan släppa. Den gnager och gnager och jag undrar vad han egentligen menade. Vi pratade lite fram och tillbaka om artisten jag jobbar med, och han berättade att dom hade testat den i sin panel i fredags och att den korades till vinnare. Och så sa han "vi gillar den jättemycket och jag hoppas verkligen att det kan bli något - inte minst för din skull".
Det är den där slutklämmen som jag inte riktigt blir klok på. Betyder det att dom (som jag brukar skicka musik till) tycker att de projekt jag jobbat med hittills är skitdåliga och att dom inte fattar varför jag jobbar med det jag gör och att dom tycker jag är asdålig som "hit-picker" och att dom faktiskt allvarligt övervägt att rata allt jag skickar till dem... Eller var det bara en vänlig lyckospark?

Etiketter:

1 Comments:

At 5:25 em, Blogger Bloggblad said...

Knepigt! Men jag gissar på att det inte var någon överlagd tanke bakom. Jag tror det hör till ovanligheterna att man tänker ut nåt så pass långsökt. Ta det som att de vill att du ska lyckas.

Jag vet att jag fått höra "tack det samma" nån gång när jag sagt "krya på dig" - och inte reagerat förrän efter stund, och undrat om jag såg sjuk ut...

 

Skicka en kommentar

<< Home