fredag, november 23, 2007

Skruvad blandning

Jag vet inte vad det är, men idag känner jag mig som en förvirrad kombo av SupersnällasilverSara, SupersurasunkSara och Häxan Surtant.
Supersnäll, eftersom jag tror och hoppas att jag är det, någonstans därinne, innerst inne.
Supersunk, för att jag egentligen borde ställa mig i duschen fast jag inte har någon lust. Egentligen vill jag kanske lukta lite som en skunk, bara för att jävlas med folk?
Häxa för att... Eller ja, varför inte? Alla borde vara lite häxiga, emellanåt.

Etiketter:

2 Comments:

At 4:06 em, Blogger Humlan said...

Inte undra på att du blir surtant och häxa när allt förökar sig som du beskriver det här nedanför... jag gillar inte ohämmad tillväxt av vissa delar av hushållet.

...men visst är det lite skönt att vara lite häxig ibland! Det behöver man (speciellt i detta gråa mörker).

 
At 10:14 fm, Anonymous Anonym said...

Humlan: Man ska bejaka häxan i sig, lika mycket som man är benägen att bejaka prinsessan.

 

Skicka en kommentar

<< Home