tisdag, maj 15, 2007

Inne i bubblan

Inne på dag 5 i Körsbärets penicillinkur. Hittills har det gått mot förbättring. Imorse sa hon att det gjorde lite, lite ont i halsen när hon åt sin macka, vilket resulterade i att hon inte åt upp den (däremot satte hon i sig två tallrikar flingor utan att knota...). Jag hoppas att det fortsätter åt rätt håll, annars blir jag totalt spritt språngande bindgalen.

Inne i blogg-svacka. Hinner inte skriva, hinner inte läsa. Känner mig inlåst i någon sorts jobb- och sjukdomsångestbubbla, som jag försöker sticka hål på, utan att lyckas vidare bra.

Och jag behöver få tag i en flakmoped.

Etiketter:

2 Comments:

At 1:13 em, Blogger Humlan said...

Slutknorren var underbar! =D

Från en virusangripen (på väg att bli förkyld) till en bakterieangripen familj... det MÅSTE gå över!!!

 
At 9:56 fm, Blogger The Female Dinousaur said...

Humlan: Hihi! Men jag behöver verkligen en flakmoppe... Jagar med ljus och lykta.
Hoppas du piggar på dig från virusangreppet snart!

 

Skicka en kommentar

<< Home