fredag, maj 11, 2007

Hej, hej halsfluss!

Sedan i onsdags har Lilla Körsbärsblomstret haft ont i halsen, feber och känt sig hängig. Hon har jämrat sig och gråtit sig igenom halva natten: "aj, aj, aj!" och dessutom vaknade hon och spydde halv fyra (jag klarade det galant, jag tror jag börjar ta mig ur min kräkfobi!). Kvart över ett har jag nu lyckats få en tid på vårdcentralen. Hon är härligt falu-röd i halsen och ser definitivt inte fram emot att behöva ta det där jäkla halsprovet igen. Jag lider med henne...

Etiketter: ,

2 Comments:

At 11:23 fm, Blogger Humlan said...

Ajdå, halsfluss är inte roligt! Har ni inte fått er del av det eländet än?
Skickar en krya på sig kram till Blomman!

 
At 6:45 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Humlan: Jo, jag trodde ju det. Men någon elak bacillusk ville annat... Kramen är utdelad.

 

Skicka en kommentar

<< Home