tisdag, januari 30, 2007

Inne på tredje veckan utan min fina, röda mobiltelefon. Och äntligen har den kommit från lagning. Eller rättare; jag får en ny ersättningstelefon, eftersom felet på den gamla tydligen var av graverande art. Hade tänkte hämta den innan Grammis (den är ju både telefon och kamera i ett, smidig och bra att ha på dylika tillställningar) men eftersom det är ny telefon, måste den ju laddas i flera timmar innan användning. Så det blir till att släpa med sig den klumpiga digitalkameran om det ska bli några bilder.

Nu - in i nederbörden! Därefter smeta-smeta, kleta, kladda, pudra, dra in, pusha upp och en liten lätt avslutande... ja, vad kan vi hitta på för att förgylla kalaset? En dusch glitterspray i det svarta igelkottshåret?

Titta nu på TV! Jag lovar att vinka. Om ni ser någon i en svartblommig tunika med röda kanter runt v-ringningen och ett dumt flin i ansiktet, då är det jag.

Medan ni väntar på årets rapport - här kan man läsa mitt lilla referat om förra årets gala!

3 Comments:

At 1:47 em, Blogger Humlan said...

Jag lovar, jag ska spana och spana!
Ha det bäst, jag ser fram emot rapporten!

 
At 2:05 em, Blogger superkryp said...

Jag kaaanske tittar och ooom jag tittar så letar jag efter dig!

 
At 2:31 em, Blogger Gagga said...

Åh vad jag ska kolla!!!
Hörde förresten alldeles nyss din artist i radio. Härligt!
Ha det nu såååå kuuuul!!

 

Skicka en kommentar

<< Home