onsdag, december 06, 2006

Skriverier

En spökskrivare. En kvinna.
Var kan man få tag i en sådan?

7 Comments:

At 5:03 em, Blogger superkryp said...

Har det blivit SÅ tråkigt att blogga att du måste skaffa en spökskrivare som gör det åt dig...?

Ingen aning om var man hittar en spökskrivare, tyvärr.

 
At 6:06 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Superkryp: Hahaha! Roligt, blev det. Vad du egentligen inte vet, är att jag varit spökskrivare hela tiden...

 
At 8:26 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Monica: Inte menade jag bloggen! Jag menade helt professionellt, och då inte till mig...

 
At 8:17 fm, Blogger Batbut said...

Biggis, jag har connections.... Vem, vad och när - you call me!

 
At 11:42 fm, Blogger The Female Dinousaur said...

Battis: Jag ringer pronto!

 
At 4:23 em, Blogger Carola said...

Du har ju mig kanske :) Beroende lite på vad det gäller.

 
At 9:09 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Carola: Tack! cHar fått en hel del tips, men man vet ju aldrig... :-)

 

Skicka en kommentar

<< Home