tisdag, november 28, 2006

Det blev Gävle

Sådär. Det är klart.
Det blir till Gävle jag (och min artist) kommer att resa.
I celebert sällskap, kan jag tillägga. Segertippade, och vansinnigt söte, Andreas kommer också att tävla där. Honom tror jag det kan bli svårt att slå.

Det är skönt att ha hand om en avslappnad artist, som tar hela spektaklet med en klackspark. En ordentlig klackspark kan det faktiskt bli, med DOM stövlarna... En artist som dessutom är 15 veckor in i sin andra graviditet och kommer att ha en skön bula på magen när det väl är dags att kliva upp på scen.

I trailern fick hon borsta tänderna med Kristian. Och spotta på golvet. Det pratades om att spotta på honom först, men det blåstes av. Tur för honom...

Avslappnad, som sagt. I hela kroppen. På väg in till trailerfilmandet, hördes plötsligt ett omisskännligt ljud. Jag trodde först att det var hennes stövlar som skrapade mot golvet, men det blev jag ganska snabbt varse att det inte var. "Oj förlåt! Redan under förra graviditeten var jag jättegasig i magen...".
Avslappnad var ordet.

4 Comments:

At 7:34 em, Blogger Humlan said...

Hihi, låter som en person som det är lätt att arbeta med... Hoppas du får en trevlig tid,även om det kan bli stressigt och mycket jobb, men man orkar ju så mycket mer när man trivs.

 
At 2:42 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Humlan: Det ÄR hon. Lätt att jobba med alltså. Jag har haft turen att bara få jobba med sådana, känns det som. Och det kommer att bli kanonroligt!

 
At 7:01 em, Anonymous Anonym said...

Åhhh, du arbetar med en av de personer jag verkligen gillar. Hennes attityd är helt underbar, avslappnad är bara förnamnet. Nu känner jag inte henne personligen, men det intryck hon ger är bara positivt.

Jag önskar henne verkilgen lycka till, och min röst kommer hon tveklöst få i den delfinalen utan att ha hört låten ens*ler*

 
At 3:41 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Lillmyra: Åh, va' kul att du gillar min kund... :-) Härligt, då har vi i alla fall EN röst!

 

Skicka en kommentar

<< Home