tisdag, september 19, 2006

Fort, fort fram!

Oj! Det fullkomligt rasslar in förslag om jobb.
Jobbar för fullt med det första projektet. Ytterligare ett projekt november-januari är säkrat. Väntar besked om ett jobb oktober-november. Ska på ett möte med en filmproducent kl 12, som är inblandad i ett skivprojekt med release i slutet av december.

Jag står som en fågelholk. Med hjärtat i halsgropen, eftersom jag ännu inte fått fullt klart för mig hur mycket jag kan värdera mina tjänster till, utan att den som ska betala garvar ihjäl sig. Men lycklig över att det verkar funka. Kanske, kanske vågar jag ta ytterligare ett litet kliv mot självständigheten? Det finns något som heter tjänstledighet...

Jag darrar.

6 Comments:

At 8:29 fm, Blogger Lyckliga Grodan said...

lyssna inåt..
och följ hjärta och magkänsla..

varje morgon när jag åker till jobbet spelar jag buddha café i bilen..
och då finns du i mina tankar..

ha en bra dag morgonkompis..

 
At 9:00 fm, Blogger Vi på Kantarellen said...

Om det är vad du vill.... GO FOR IT!

 
At 9:42 fm, Blogger Humlan said...

Du ser! Du är duktig och folk vet om det /märker det!

Hoppas bara att allt inte ska göras samtidigt, du kan ju inte klona dig!

 
At 10:35 fm, Blogger Ehva said...

Du ska ta ordentligt betalt..din tid e guld värd...tänk bara på att du ska må bra...kramar

 
At 12:40 em, Blogger Runt 40 said...

Så maffigt!!

Gick du någon "starta-eget-kurs" eller så? Eller hur har du fått rätsida på allt administrativt/juridiskt/matematiskt?

 
At 11:40 fm, Blogger The Female Dinousaur said...

Sandra: Gulp. Jag måste tänka efter. Ordentligt...

Grodan: Åh, jag hoppas att Buddha skänker dig lugn och ro i själen. För det blir man inte av att tänka på mig just nu... :-)

Mamsan: Som sagt. Budgetera och räkna måste jag göra ordentligt först....

Humlan: Du visste inte att det egentligen är jag som är fåret Dolly...?

Ehva: Jag tar oförskämt bra betalt. Ibland går det bra, ibland får jag nobben. Jag mår bra ändå. Kramar på dig. Hoppas vi hinner ses!

Runt 40: Njae, jag var på en liten kort introduktion på Nyföretagarcentrum, sen har jag bara turen att ha folk omkring mig som gärna hjälper mig...

 

Skicka en kommentar

<< Home