fredag, juni 16, 2006

Sista blobben

Nu har stunden kommit då jag måste sluta blobba (=blogga från jobbet). Om bara ett par minuter kommer jag att dra ur kontakten definitivt inför flytten. Datorn har varit min livlina dom här dagarna, när jag behövt fly från irriterande kolleger och pusta ut lite. Ett inlägg eller två kan jag nog däremot garantera under helgen. Eller kanske inte, förresten. Det Stora Bröllopet går av stapeln imorgon och man vet aldrig vad det kan ha för menlig inverkan på mig, såväl fysiskt som psykiskt.

4 Comments:

At 2:54 em, Blogger Lyckliga Grodan said...

lycka till i morgon..
och med flyttandet..
:)

 
At 4:42 em, Blogger Humlan said...

Säger som Grodan; Lycka till, kanske framförallt i morgon.
Flyttandet är väl mest tålamodsprövande. Du får väl träna lugnande djupandning, eller nåt, så att du står ut med flyttkaos och barnspråk från vuxna karlar...

 
At 7:46 em, Blogger Vi på Kantarellen said...

Bilder... jag vill se bilder!!

 
At 10:15 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Grodis och Humlis: Tack. Djupandningen är ett faktum, as we speak...

Mams: Nyfiken i en strut! Oh well, vi får se... :-)

 

Skicka en kommentar

<< Home