torsdag, juni 15, 2006

Grovarbete

Efter en heldag på kontoret med flyttkartonger, en fullständigt superirriterande kollega som bara irrar omkring och kastar ur sig - vad han tycker - putslustiga små kommentarer (på barnspråk dessutom), svett, lite skratt och onda ryggar och kaffe med vaniljglass i, ska det bli ganska skönt att låta någon annan sköta grovjobbet ikväll. Jag talar nu alltså om svenska fotbollslandslaget - det är så långt jag kommer att sträcka mig när det gäller fysisk aktivitet ikväll, ensam och gräsänka som jag är. Om jag nu lyckas hålla mig vaken fram till klockan 21. Det har varit lite si och så med det de senaste 5 månaderna...

4 Comments:

At 2:52 em, Blogger superkryp said...

Babyspråk... Det har jag tänkt blogga om men aldrig kommit mig för (än).

Det kan verkligen driva mig till vansinne!!!

 
At 2:56 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Superkryp: Jag förstår mig inte på det! En karl på 60+ som fått för sig att till mig kan man inte tala i vanlig samtalston. Vansinne är bara förnamnet! Jag vill slåss!

 
At 5:09 em, Blogger Humlan said...

På honom!!! :-D

Tack för CDn! Detta är sommarmusik för mig!

Grattis till att ha blivit namngivare till liten kalv!

 
At 9:27 em, Blogger Vi på Kantarellen said...

T.o.m. jag , ska titta på fotboll... om en stund. :-)

 

Skicka en kommentar

<< Home