måndag, april 24, 2006

Favoritaktör


Bloggtorka.

Helgen har varit fin, och spenderats mestadels utomhus. Det har begåtts grillningspremiär och lekts i parker. Våra bleka anleten har exponerats för den efterlängtade vårsolen.

Och jag lider av bloggtorka.

Men...

Jag har en ny favvoskådis. Blev betuttad redan för några år sedan, när jag såg honom i den otäcka "Summer of Sam". "The Pianist" har jag *skämmes* inte sett men både i "The Village" och "King Kong" är han grymt bra. Men jag undrar var DVD-releasen av "The Jacket", som jag längtat efter, har tagit vägen? Inte till vår videoaffär runt hörnet i alla fall.
Han heter Adrien Brody. Han har en gigantisk näsa. Och lika gigantisk närvaro i sitt utspel. Wow.

6 Comments:

At 10:30 fm, Blogger Bloggblad said...

Bloggtorka - det drabbar lite då och då. Själv tappar jag all blogglust ibland, tänker lägga av. Sen blir det kul igen, fast det tar lite för mycket tid....

Jag tycker det är vansinnigt intressant med alla olika verkligheter som kommer så nära så jag kan inte låta bli att surfa runt. Att bli god vän med folk som är helt okända och annorlunda - eller lika, det är fantastiskt.

 
At 10:40 fm, Blogger Vi på Kantarellen said...

Bloggtorka hade jag i julas... men det gick över och nu är det värra än nånsin. Men efter den första maj ska det väl bli lite balans i det hela.

Och DU! Han Adrien Brody måtte ha en gigantisk närvaro i filmen.

 
At 12:56 em, Anonymous Anonym said...

The Pianist MÅSTE du se snarast möjligast.. iväg till videobutiken pronto eller varför inte tjacka filmen direkt - så bra är den faktiskt!

 
At 1:37 em, Blogger Cornelia said...

bloggtorka infinner sig då ochh då och sen kommer lusten tillbaka igen- Inget att oroa sig för.

 
At 5:55 em, Anonymous Anonym said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

 
At 10:11 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Bloggblad: Ungefär så resonerar jag också.

Mams: Ja, när/om man startar eget så lär man ju inte ha tid att sitta och blobba!

Ellinor: Torsdag kommer att bli en bra dag för Adrien och mig. Då är jag gräsänka (igen!)

Cornelia: Jag vet. Jag har varit där. Det blir säkert bättre, när man kommer ikapp sig själv.

 

Skicka en kommentar

<< Home