fredag, april 21, 2006

Min glada kollega. I förgrunden Martin "Fiskar som viskar" Svensson.

Niels i samspråk med kompisen Mackan. Bakom honom till höger den vackra tavla som min väninna köpte. Den till vänster är också väldigt fin.


En hel del rött i hans tavlor.

Titta, två glada skivdistributörer och en cool rocksnubbe!

Ulrika och Viktoria, snygga och trevliga brudar från SvT.

Strax innan avtäckningen på Kristallen, Pelikan.

Konstnären ber om uppmärksamheten inför avtäckandet av tavlan.

Så fick vi äntligen se den!

Vacker tavla. Kuriosainformation: duken är spänd på stommen av hans gamla dubbelsäng, som han inte längre ville ha kvar efter skilsmässan.


8 Comments:

At 10:19 em, Blogger Bloggblad said...

Jag har kanske dålig och omodern smak... men ingen av tavlorna skulle komma in i mitt hus...

 
At 11:08 em, Blogger Cornelia said...

Men du biggis, jag minns honom från när han var ung, dvs jätteung och gav ut sin första skiva, när var det? Nu ser han lite äldre ut. Jag har bokat in gallerirunda på söndag.

 
At 12:31 fm, Blogger Jenny said...

Jag tycker de var riktigt fina tavlor vår käre Nils fått till.
Och självklart skall du starta eget. På dom bara!

 
At 1:03 fm, Anonymous Anonym said...

Kristallen...ack ljuva minnen..och...oj...hemska tanke...!
Delen av den där dubbelsängen slulle jag gärna ha ovanför...soffan!

 
At 9:27 fm, Blogger Vi på Kantarellen said...

Bloggblad: Tur att du var först! Tack! :-)

 
At 2:26 em, Blogger Rexxie said...

Dubbelsängstavlan skulle jag när som helst kunna tänka mig, liksom den som är benämnd som "En hel del rött i hans tavlor"!

 
At 8:22 fm, Blogger superkryp said...

"Kompisen Mackan", är det trummisen i Kent?

 
At 10:08 fm, Blogger The Female Dinousaur said...

Jag hör och läser att smaken är som baken, kluven! Och Superkryp - du har helt rätt i ditt påstående. Även om han är svår att känna igen på den här bilden; den gör honom inte rättvisa - han är slimmad, trimmad och ser väldigt bra ut.

 

Skicka en kommentar

<< Home