torsdag, april 20, 2006

Pepp och push

Läpparna svider fortfarande. Ett litet plus har jag dock upptäckt - det ser nästan ut som om jag har läppstift och det livar ju alltid upp tillvaron och ansiktet något!

Spännande lunch som gav mycket tankar. Peptalk, råd och bra tankar från en rutinerad brutta i branschen. Ska gå hem och på allvar ta tag i det här nu. Räkna, kalkylera och spåna lite om "worst" respektive "best case scenario". Någon uppstart blir det dock inte förrän till nyår, om det nu blir någon alls. Skivbranschen går i träda och vinteride under våren och sommaren, och då kan man inte räkna med några uppdrag. Det är ju trots allt i skivbranschen jag måste börja min verksamhet, men jag ska även se över andra branscher att kontakta. Jag har ju så många strängar på min lyra... Eeeeeh...

Snart är det vernissage-dags.

6 Comments:

At 4:13 em, Blogger Vi på Kantarellen said...

Och sippa bubbel?

 
At 4:19 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Mams: Jajamensan! Och jag blir livsfarlig av (för mycket) champagne. Dansar på bordet o såna där pinsamma små grejer...

 
At 5:48 em, Blogger Humlan said...

Nååå... Här har man missat nya ord och barometerläppar... nu vill jag inte missa bubbeleffekten???
VAD hände? ...eller händer, för du sippar väl bubbel just nu... inte online? Nåja, du får väl berätta sedan!
Själv sitter jag och stirrar på ord och siffror men hjärnan vägrar att ta in vad de betyder ...menar ...avser...äh, vet inte!
(Ja, jag är less!)

 
At 10:22 em, Anonymous Anonym said...

Agent? Filmstjärnorna i sverige behöver andra än dom som smugglar knark i rumpan!

 
At 10:23 em, Blogger Vi på Kantarellen said...

Biggis: "Wish I was there"!

 
At 10:30 em, Blogger Batbut said...

Kom igen bruden! You can do it! Absolut. Du ska ju promota aladåberna och det är en given världshit!

 

Skicka en kommentar

<< Home