onsdag, mars 29, 2006

Ho-ho-ho-hockeyfrilla

Bilden fräckt lånad från www.hiaspire.comOm en vecka åker Liten Söt Sambo på en sexdagarstripp till Philadelphia. Gissa vad som står på den agendan? NHL-hockey! Han kommer att se två matcher, varav en där Foppa och Sudden drabbar samman. Hoppas dessutom att han passar på att utforska insidan av sina ögonlock; han är ruggigt utarbetad och en veckas semester kommer förhoppningsvis att göra underverk. Jag är vagt bekant med killen han ska resa med, så jag betvivlar dock starkt att det blir någon rekreationsresa.

Funderar på att skriva ihop en grotesk shoppinglista. Nåt straff ska han ju ha för att han lämnar oss i nästan en vecka! Jag gillar (tro't eller ej) make-up (ögonskuggor, lipgloss å sånt), väskor, skor och film.
Någon som har några shopping-tips?

9 Comments:

At 10:36 em, Blogger anna said...

oh philadelphia!!! där har jag bott! han måste ner till south street inne i centrum, och sen ligger det ett köpcentrum utanför stan, king of prussia, som är enormt! men shoppingen downtown är inte fy skam den heller!

 
At 11:11 em, Blogger Vi på Kantarellen said...

Skicka honom till ett Sephora-store. Där kan han be om hjälp. Skicka med ett foto. :-)

Det kan bli hur dyrt som helst.

 
At 11:28 em, Blogger Humlan said...

Det är klart han ska ha en lååång lista från dig! :-)

 
At 7:52 fm, Blogger The Female Dinousaur said...

Anna: OK, jag ska tipsa honom. Och jag är inte ett dugg avundsjuk... :D

Mams: OK. Låter bra.

Humlan: Börjar skriva nu, och slutar på torsdag kväll...

 
At 12:41 em, Blogger Unknown said...

Alltså, jag är tvärarg över att man inte kan köpa Fossils prylar i det här landet. Några små klockor ligger och skramlar hos somliga ur-affärer, det är allt! Men, i själva verket finns det ju MASSOR av klockor, och kläder och accesoirer!

www.fossil.com Gå dit och välj! :-) (Själv vill jag gärna har klockan som ser ut som en liten robotgubbe, men det är väl ingen som har vägarna förbi antar jag?)

 
At 6:49 em, Blogger Batbut said...

Se bara till att det kostar mycket! *s*

 
At 8:46 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Åsa: Tänk, en Fossil-klocka köpte jag när jag var i USA. Jättefin tyckte jag då, men det jag hittade på hemsidan just nu är ju såååå himla myckte finare...

Batbut: Mmm, man får väl tänka på familjens något ansträngda ekonomi också...

 
At 12:56 em, Anonymous Anonym said...

Han kan få plocka med sig Sudden hem till mig*ler*

Nåt måste han ju köpa till dig, och till "blomman". Hon är värd en massa roliga saker som en liten sötnos i hennes ålder kan tänkas gilla*tänker på vad mitt troll här gillar*....

 
At 1:45 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Lillmyra: Åh, du behöver inte vara rädd att Blomman inte kommer att få en hel m a s s a saker. Hon är ruggigt bortskämd... :-)

 

Skicka en kommentar

<< Home