torsdag, mars 23, 2006

Jag vet vad ni gör!

NU fattar jag varför det är så tyst i Bloggland.
Det är Antikrundan på TV!
Men, hallå! Skärp er! :-)

Den här drog förresten en arbetskamrat häromdagen:

Makan hade just fyllt år. Maken sedan många, många år tillbaka tittade plötsligt på henne, och började sedan sakta gå runt, runt, runt kring henne. Flera varv gick han tills makan slutligen tröttnade och frågade: "vad i hela friden håller du på med?".
- "Antikrundan!"

Min make (som snart faktiskt kan ta den där rundan runt mig) är ute och super ett par skivbutiksägare från Trollhättan under bordet. Själv ska jag jobba en timme eller två.

11 Comments:

At 9:00 em, Blogger Vi på Kantarellen said...

"Antikrundan"... hrumf! Jag... vad är då jag?

 
At 9:58 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Mams: "Six feet under"? ;-)

Sandra: Hejhej!

 
At 10:11 em, Blogger Humlan said...

Antar att butiken också ligger i Trollhättan, annars... man kan ju supa bort en butik, eller...? *jag ser vääldigt oskyldig ut*

Men VAD är det du har på bild??
Vad sitter på blomman??

/trött och snurrig humla som surrat för länge runt blomsterna idag...

 
At 10:33 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Jupp, butiken fick vara kvar i Trollhättan. Annars kan jag garantera att maken nog hade kunnat supa den under bordet också.
Hihi - du är utkonkurrerad, Humlan. Av ett bi!

 
At 10:33 em, Blogger Vi på Kantarellen said...

*skrattar*

 
At 8:46 fm, Blogger Cornelia said...

Tack för skivan - lyssnar på den nu!

 
At 9:21 fm, Anonymous Anonym said...

Nänänä, inte kommer han kunna köra antikrundevarv på dig ännu, man är inte äldre än man gör sig, och vad är det du fyller nu igen? 28 va?*ler*

Tack för skivan, har skrivit lite om den i min blogg*bra avkopplingsmusik*

 
At 12:05 em, Anonymous Anonym said...

Skivbolagsdirrar från Trollhättan tror jag inte är så lätta att supa under bordet...!!!
I know Trollywood! Oh my god!

 
At 7:08 em, Blogger maruschka said...

Vad för skiva?...*nyfis*

 
At 4:46 fm, Blogger Jenny said...

Jag tror vår lilla humla är lite avis minnsan ;P

 
At 10:15 fm, Blogger Humlan said...

Jenny, du har rätt!!! ;D

Biggis; Tack för skivan, vilken bra idé att samla lite smakprov sådär, man hittar nya spännande artister att titta närmare på.

 

Skicka en kommentar

<< Home