måndag, mars 20, 2006

Först till kvarn...

...Känner mig snäll idag...

Någon som vill ha lite musik att lyssna på? Musik med betoning på ung, modern jazz (inte sån där fusion-jazz utan ganska lättillgänglig sådan)?
De första 5-10 att MAILA mig sin postadress, ska få en ny fin jazzsampler som mitt bolag just tillverkat. Och jag lovar, jag ska inte missbruka adressen, sprida den på internet till såna där 'stalkers' eller terrorister.

Adressen är gammelmamma snabel-a bredband.net. Och passa på, jag är inte så här snäll jämt... *fnissar som 'Olyckan'*

8 Comments:

At 5:13 em, Blogger Bloggblad said...

Och jag hänger på låset - och hoppas att jag har rätt adress till dig. Jag har två, vet inte vilken som gäller.

 
At 5:14 em, Blogger Bloggblad said...

Förresten - fick du en mp3-fil med en av mina låtar? Jag minns inte om jag fick iväg den eller om det inte funkade.

 
At 5:19 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Bloggblad: Annars hittar du min mail i min Profile här bredvid... Och nej, jag fick ingen MP3-fil. Maila igen!

 
At 6:22 em, Blogger Humlan said...

Är inte du snäll alla dagar...?

 
At 9:50 em, Blogger Cornelia said...

Jag är väl antagligen för sent ute men jag chansar

 
At 7:39 fm, Blogger The Female Dinousaur said...

Cornelia: Du är inte ett dugg sent ute. Maila mig din adress, bara!

 
At 7:40 fm, Blogger The Female Dinousaur said...

Humlan: Jag är alldeles för snäll alla dagar... *not*

 
At 9:55 fm, Blogger The Female Dinousaur said...

Carin: Jaaaa, en platta med 14 låtar med utomordentligt musiker. Helt gratis! Maila mig!

 

Skicka en kommentar

<< Home