måndag, februari 27, 2006

Stackars, stackars Teemu

Teemu SelänneEfter silver- och guldyra på Medborgarplatsen (sa just till min sambo att det var tur att vi inte köpte den där lägenheten i somras, den som låg nästan mitt på torget...) känns det nästan lite tråkigt att OS är över. Och jag gillar inte ens vinter-olympiader; dom har för mycket kläder på sig... *fnissar lite sexistiskt*
En som säkert också deppar lite idag är mannen på bilden här bredvid. Han är faktiskt den snyggaste finne jag vet. Frågan är om det gör honom gladare en dag som denna (eller någon annan dag?). Bilden är fräckt lånad/stulen från www.kolumbus.fi.

4 Comments:

At 10:49 em, Blogger Vi på Kantarellen said...

Snart börjar Tour de France!!!

 
At 12:36 fm, Blogger Humlan said...

mmm... jag tänkte detsamma när jag såg honom på TV i dag... han verkade faktiskt riktigt glad över silvret (intervjun från Helsingfors, natten till igår(klockan är ju faktiskt över tolv ser jag *gäsp*) när hela finska laget hade landat i Finlad vid halv-tre tiden), så han kan nog glädjas över våra beundrande blickar!

(trött kommentar dethär, hoppas att du förstår vad jag skriver *s*)

 
At 7:41 fm, Blogger Runt 40 said...

Men vi har då HELT olika karl-smak! Vassego - du får honom!

 
At 11:33 fm, Blogger The Female Dinousaur said...

Mams: Näe, så långt är jag inte benägen att sträcka mig i mitt sportintresse. Men Formel 1 är ganska kul...

Humla: Hoppas du sov gott... :-)

Runt 40: Tack. Vad vill du ha av mig då?

 

Skicka en kommentar

<< Home