söndag, februari 26, 2006

Rädd

Sambon spelar innebandy och själv sitter jag här och bloggar, betalar räkningar och äter en sen middag, bestående av avocadosallad dränkt i pås-dressing (den där pulverformiga i påse, som man blandar med vatten och olja - Grekisk, skitgod!).
Upptäckte för en stund sedan att det lyste i sovrummet och jag skulle bara gå in och släcka. Tvärstannade i dörren med hjärtat i halsgropen. Någon ligger i sängen! Dom där två mikrosekunderna innan jag fattar att det är Körsbärsblomman (som tyst, tyst smugit sig ut från sitt rum och bäddat ner sig i vår säng) höll på att ge mig min första hjärtattack. Scary...

4 Comments:

At 10:34 fm, Blogger Ilva said...

PÅSDRESSING?????????

 
At 11:45 fm, Blogger The Female Dinousaur said...

Ilva: Underskattat, jag lovar! :-)

 
At 9:56 em, Blogger Cornelia said...

Min favorit är en påssoppa, "varma koppen" Cocos och kyckling - supergod tycker jag.

 
At 10:14 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Tänk vilka hemligheter man kommer på spåren ibland...

 

Skicka en kommentar

<< Home