onsdag, februari 22, 2006

Släpp-fest

Nej, det är inget pruttparty det handlar om.
Det handlar om en artist som vill fira att han släpper en skiva. Jag har skrivit om honom här. Plattan är just släppt; en osedvanligt trevlig bekantskap, och imorgon, torsdag 23 februari kl 19:00 ska det firas lite stillsamt på ett ställe här på Söders höjder. En officiell inbjudan finns här. Kom om du vill, du med.

PS: För många år sedan hade jag en tecknad serie-strip (jag tror det var Hagbard Handfaste). En kille står vid en klippavsats med en (vinyl)skiva i handen. På andra bilden lämnar skivan hans grepp och faller ner i avgrunden. Tredje bilden har kommentaren: "Jaha, då har man släppt en skiva...".
Den är rolig och jag önskar att jag hade haft den kvar. Den hade kunnat bli en kul släpp-present.

1 Comments:

At 11:06 fm, Blogger Vi på Kantarellen said...

Jag kan tyvärr inte närvara... måste börja packa. Men Ni klarar Er säkert utan mig. :-)

 

Skicka en kommentar

<< Home