onsdag, februari 22, 2006

Galen groda

Med bestämda steg klev vi in i en skivbutik nära oss. När butiken äntligen var tom på folk (det var den i och för sig när vi kom, ingen köper skivor över disk längre, men det lät bra), smög jag fram till kassan med Körsbärsblomman framför mig som en mänsklig sköld. Jag väste tyst ur ena mungipan mot den ointresserade killen bakom disken:
"Det här bär mig emot något fruktansvärt, men har ni den där samlingsplattan med Crazy Frog"?

Man vet ju aldrig vad sådana frågor kan få för konsekvenser.

12 Comments:

At 10:35 em, Blogger Vi på Kantarellen said...

Äh... lägg av!!!

 
At 10:36 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Jo, den går varm här hemma. Hjärntvätt tror jag det kallas. Snart har hon tjatat till sig kramdockan/grodan.

 
At 10:39 em, Blogger Cornelia said...

Crazy Frog???

 
At 10:41 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Men Cornelia! Hur kan du ha undgått att missa detta vidriga fenomen!?

 
At 10:44 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Gör en uppdatering av sidan, för nu har jag lagt ut en länk.

 
At 7:19 fm, Blogger PGW said...

Hm handlar du inte sånt skämsigt på nätet ..? :-)

 
At 8:11 fm, Blogger Runt 40 said...

Som the pale green woman skriver; pinsamheter inhandlas över nätet (Crazy Frog & Dr Mugg, skämmigare än så kan det inte bli!)!

 
At 8:38 fm, Blogger Lyckliga Grodan said...

hihihihi.. vad gör man inte för sina älsklingar.. står i kö för autografer.. köper pinsamma skivor..
det är för underbart helt enkelt..
puss till körsbärsblomman.. och hennes totalt uppoffrande mor..
*skrattar så jag nästan ramlar av stolen*

 
At 11:13 fm, Blogger Batbut said...

*asg* Vilken tur att Du har körsbärsblomman att skylla på.... För jag tror att Du står i hallen framför spegeln och sjunger till den här! Iklädd grodmundering!

 
At 1:30 em, Blogger S. said...

hahaha, den var bra!

 
At 6:51 em, Blogger Cornelia said...

Men jag har ju inga småbarn att skylla på - jag har helt enkelt missat den grodan totalt.

 
At 11:20 em, Blogger The Female Dinousaur said...

PGW: Det är lika bra att ta tjuren vid hornen och lämna ut sig totalt!

Runt 40: Åh, den gode doktor Mugg. Honom tittade vi på på DVD igårkväll. Lite FÖR mycket kiss- och bajshumor för mig.

Lyckliga Grodan: Hjärntvätten har gett resultat. Imorse började vi dagen med frukost och Crazy Frog. Och diggade som f-n!

Batbut: Du har rätt, i allt!

S: Haha!

Cornelia: Det är aldrig försent, jag lovar!

 

Skicka en kommentar

<< Home