onsdag, februari 22, 2006

Media-giljotinen smörjs

Ojojoj! Måhända kommer huvuden att börja rulla.
Dagens artikel i DN är väldigt graverande och mycket obekväm för många (media)människor. Jag tycker inte om elitistiska människor, folk som tycker sig stå över andra. Elaka människor är för det mesta inte roliga. Och det här är lite för elakt för min smak, för att det ens ska vara roligt.

Och hur kan man förresten i denna elitklubb vara så naiva, att man tror att en mailinglista är "ett slutet rum"?

Det ska bli intressant att se hur det går med Bardens medverkan i årets Melodifestival...

********
Något senare: Oj, vilka proportioner det tog. Och vilken sandlåda det blev, särskilt i bloggland. Kolla knuff.se om du vill hänga med i debatten. Själv orkar jag inte bli upprörd, och är inte ens speciellt förvånad.

3 Comments:

At 12:04 em, Blogger deeped said...

Well. Den har åtminstone varit det i femton år. Antar att du skulle prata vitt och brett om hemligheter du får reda på av dina kompisar?

 
At 1:34 em, Blogger The Female Dinousaur said...

DeepEd: En hemlighet är ett förtroende. Skvaller är skvaller. Skvallrade gjorde jag också när jag var 14, men aldrig via mail. Jag är dock ingen "offentlig person" eller "kändis". Jag tycker bara att dessa, säkert mycket intelligenta, människor vid det här laget borde veta att allt man gör, vid någon tidpunkt, kan vändas mot en och att man kan bli uthängd till allmänhetens spott och spe.
...Fast egentligen kanske det mest är en storm i ett vattenglas...

 
At 2:33 em, Blogger S. said...

Alexander Bard är obehaglig. Så är det bara.

 

Skicka en kommentar

<< Home