fredag, februari 24, 2006

Skånsk stad (?)

Hon lämnar en inte direkt oberörd. Hon ser fantastiskt bra ut. Intagande. Hennes läppar är illröda (fast någon borde tipsa henne om att det finns kyssäkta läppstift som håller för kaffedrickning...). Mycket fina halsband, ringar och annat bling-bling och ett armband som jag kastade många lystna blickar på (för att inte tala om den italienska kaninpälsjackan...). Hon har (för en gångs skull) en ball, klädsam frisyr och långa, smala, vackra händer som aldrig är still och som ser väldigt mjuka ut. Hon har ett högt och mycket glatt skratt. Hon är stundtals otroligt flummig och "space'ad" men mycket mer ödmjuk än vad jag väntat mig. Då och då iklär hon sig en roll och agerar tysk skollärarinna, iransk caféägarinna eller klurig gävletös. Jag har alltid haft lite svårt för denna kvinna, men man är ju inte sämre än att man kan ändra sig...

Lite kuriosa också: det är faktiskt hon som plåtat omslagsbilden till pojkvännens senaste album.

8 Comments:

At 7:17 em, Blogger Vi på Kantarellen said...

o kors då... varför visar hon en annan bild av sig.

 
At 7:46 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Mams: Helt ärligt tror jag att det är media som väljer att visa en annan sida av henne... Väldigt vinklad sådan. Exhibitionist vågar jag däremot fortfarande tro att hon är.

 
At 10:28 em, Blogger Cornelia said...

Jag har inte blivit omvänd än, och efter hennes sommarprogram (förra sommaren)gav jag upp helt.... men man kanske kan ändra sig...kanske... -Övertyga mej!

 
At 10:23 em, Blogger Batbut said...

Hrmrhrmrmmph... maken har hennes son i skolan. Och hennes pojkväns barn. Och har träffat dem båda. Och tycker en del.... fast inget skvaller hur mkt jag än pumpar honom. Funderar skarpt på bytesaffärer...*s*

Btw, me like u och alltid lika mysigt att se Dig!

 
At 11:11 em, Blogger Jenny said...

Ytterst konfunderad..
Är Regina Lund tillsammans med Thåström???? Jag hänger verkligen inte med alls längre. ;P

 
At 11:19 em, Blogger Cornelia said...

Hej Biggis, tack för ikväll, vi hann prata lite mer den här gången det var kul.Kram

 
At 8:54 em, Anonymous Anonym said...

Hon är faktiskt en riktigt bra skådespelserska. Tyvärr blir ofta de manliga regissörerna förälskade / förhäxade i henne och kan därför inte ta bort och skala av!

 
At 9:31 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Carin: Jag håller med. Dom är nog bäst i lagom doser, dock...

Cornelia: Hörde inte sommarprogrammet, men hörde om det. Inte ett dugg förvånad.

Batbut: Din make är som en mussla. Bra, tycker jag. Och du, btw - samma här!

Jenny: Mmmm. Det gäller att hänga med i svängarna.

Cornelia: Jaaaaa! Kram själv!

Kapple: Det är inte så svårt att förstå, faktiskt.

 

Skicka en kommentar

<< Home