tisdag, februari 07, 2006

Nu börjar det bli bråttom!

Har just kastat i mig en snabb lunch. Duschen väntar. Sminkväskan står redo. Stövlarna är klackade. Feststassen är avborstad. Juvelerna är putsade. Klockan 14 ska jag vara på Tyrol för den första fördrinken. Oj, inser just att företaget får betala en taxi dit. För tänk om jag skulle stressa iväg, halka och bryta höften!? Det skulle inte se bra ut.
Plockat undan och röjt i den värsta röran här hemma. Soffan är redan bokad av en jobbarkompis till Lille Söte Sambo. Ojoj, det kan bli en sen kväll. Men oj, vad jag ska festa!

6 Comments:

At 12:12 em, Blogger Morgondimma said...

Ha det jättekul, tänk på att du grammispartar för oss alla!!

 
At 12:34 em, Blogger Lyckliga Grodan said...

slå klackarna i taket.. ha skitkul helt enkelt.. och gläns..

 
At 2:08 em, Blogger Humlan said...

Stråla, skratta och smutta på drinkar... låter som en uunndeerbaar tillvaaro!!! Jag ska sitta i soffan och spana...

 
At 2:59 em, Blogger Vi på Kantarellen said...

Jag vill verkligen se i morgon här _å bloggen att du haft as-kalas!

Sen önskar jag mig skvaller..... massor med skvaller.

 
At 3:41 em, Blogger Ilva said...

Ha det kul och samla pa dig skvaller tills vi ses!! Vi kan ju inte bara prata om vara gerontokondriska foraldrar!

 
At 8:51 fm, Anonymous Anonym said...

*Sitter här och väntar ivrigt på rapport*

/PGW

 

Skicka en kommentar

<< Home