tisdag, januari 31, 2006

Godnatt

Sov gott!

10 Comments:

At 4:48 fm, Blogger Jenny said...

Fick nästan ångest när jag bara såg rubriken "Godnatt" och inget mer. Paniken kröp i mig när jag trodde att du slutat blogga. Under tiden jag letade efter ett svar kom laddades den fina bilden ner och jag kunde pusta ut.

 
At 6:16 fm, Blogger Vi på Kantarellen said...

Man borde göra statistik på hur många bloggare som är kattägare. Jag tror vi ligger långt över medelsnittet

 
At 8:57 fm, Blogger The Female Dinousaur said...

Jenny: Fniss... Stora, starka och braiga blivande polisen... Tänk att jag kan skrämmas så! Äh, inte slutar jag! Jag behöver den här bloggen!

 
At 8:57 fm, Blogger The Female Dinousaur said...

Mams: Det ska till en katt eller två för att bli lycklig...

 
At 9:14 fm, Anonymous Anonym said...

Min hund väger ungefär som fyra stadiga katter, de måste väl gillas?

/PGW

 
At 9:33 fm, Blogger The Female Dinousaur said...

Hörru, PGW: Folk, som helt mystiskt slutat blogga, får INTE vara med! *flin*
Mina två katter väger som en stadig hund, så okej då...

 
At 3:05 em, Anonymous Anonym said...

Jag är blog-hang-around ett tag ... :-)

/PGW

 
At 3:39 em, Anonymous Anonym said...

Vilket härligt foto! Där måtte väl du åxå legat platt på magen?

 
At 3:43 em, Blogger The Female Dinousaur said...

PGW: Så kan det vara ibland... Fortsätt du vara blog-hang-around. Det ska aldrig bli ett tvång att blogga...

 
At 3:44 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Rita: Tack! Jag tror faktiskt att det är dottern som tagit fotot - hon älskar att plåta med digitalkameran och tar den ena bilden besynnerligare än den andra... Kan även vara pappan som lekt lite...

 

Skicka en kommentar

<< Home