torsdag, februari 02, 2006

Partay!

Fick just ett välkomstbrev och två vidhäftade biljetter.
På tisdag smäller det, bigtime!

"Välkommen till Grammisgalan!
Årets Grammisgala äger rum på Tyrol och Cirkus på Djurgården i Stockholm, med efterföljande middag på Cirkus i kombination med Hasselbacken den 7:e februari.
Bifogat finns de biljetter ni beställt. Varje person ska ha 2 biljetter; en till prisutdelningen på Tyrol och en till prisutdelningen på Cirkus. Observera att biljetterna är värdehandlingar och kan tyvärr inte ersättas om de förkommer.

14:00 Välkomstdrink serveras på Tyrol
14:45 Sittplatserna ska vara intagna
17:30 Prisutdelningen på Tyrol avslutas
18:30 Välkomstdrink serveras på Cirkus
19:30 Sittplatserna ska vara intagna
21:45 Middagen serveras i matsalen på Cirkus; bord XX

Klädsel: festklädsel."

Drinkar från kl 14:00? Lovely, man kanske kommer att göra en "Sjödin'are" innan kvällen är över. Får försöka hålla mig från att bevista Crazy Horse...

14 Comments:

At 11:55 fm, Blogger Lyckliga Grodan said...

vilken härlig dag.. ända från kl 14.00... det gäller att vara i form om man ska ligga på topp..det ser jag det..
och nej.. jag är inte inte inte avundsjuk... alls..

 
At 1:02 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Jaaa! Det blir kanon! Lovar att tänka på dig när jag sippar på den första välkomstdrinken!

 
At 1:42 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Sandra: Tack - you bet!

 
At 2:27 em, Blogger Gagga said...

Så glad för din skull. Visste väl att du skulle få vara med. Väntar på rapport. Ha nu så roligt!

 
At 2:59 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Gagga: Tacktack, sötgagga! Såklart det blir rapport på det här!

 
At 3:27 em, Anonymous Anonym said...

Det verkar bli en trevlig tillställning. Vad jag har förstått har du längtat efter dessa biljetter, och det är du värd. Ha nu så roligt du bara kan, ät och drick gott, lyssna på bra musik och njuuut!

 
At 3:30 em, Blogger Humlan said...

Det blir en lååång dag!
Hoppas det blir en kuuul dag!
Se nu till att vila och ladda ordentligt i helgen!

 
At 3:52 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Lillmyra: Åh, tack! Ja, jag har verkligen sett fram emot det här. Med risk för att förväntningarna är skyhöga hos mig nu... Nae, det blir säkert jättekul! Tack!

Humla: Lååångt men kuuuul ska det bli... Tack!

 
At 5:21 em, Blogger Vi på Kantarellen said...

Tror du jag är avundsjuk?










JAAAAA...............!

 
At 8:06 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Mamselamsen: Jag lovar att vinka! Tyvärr ger det inte riktigt samma behållning att titta på TV...

 
At 9:04 em, Blogger Batbut said...

Okej, vart ska vi synas? Ska jag vara nykter när jag kommer? Nehej nej, den andra biljetten var alltså inte min. Trots att jag dansat på mig en blåskatarr! Btw kommer Du inte in på Crazy Horse för de har en övre åldersgräns *S*. Och ja, jag är avundsjuk - det är därför jag är så tyken *S*

 
At 9:02 fm, Blogger Runt 40 said...

Ska spana efter dig på TV - lovar du att ha en röd ros bakom örat så jag känner igen dig?

 
At 1:23 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Batbut: Hahaha! Inte vara tyken! Ta på dig den fina kapsylklänningen om du ska vara fin i helgen... Och spela lite på blåsgitarren, f'låt -katarren.

Runt 40: Inte en ros bakom örat. Möjligen en räv.

 
At 2:52 em, Blogger Bloggblad said...

Ja sköt dig för sjutton! Tänk på att du representerar hela präktiga bloggargänget. (eller.... ska jag exkludera vissa som börjar sniffa på whiskyn och däckar redan på torsdagen.....:)?

Lite avis - fast väldigt lite - det är inte min favvogenre. Finns andra saker ni har däruppe i storstan som lockar mer. NEJ - inte Crazy Horse...
Ska kolla lite på teve i alla fall.

 

Skicka en kommentar

<< Home