måndag, oktober 10, 2005

Ansökan

Nån som har ett jobb till mig?

9 Comments:

At 12:07 em, Blogger Jenny said...

Jag skulle behöva en Nanny för jag får ingen dagisplats. Kan tyvärr dock inte betala så bra...

 
At 12:29 em, Anonymous Anonym said...

Vad ar det som har hant nu da?? Jag behover nagon som tar hand om alla praktiska saker sa att jag kan fa blogga i lugn o ro..inte sa bra betalt men maten ar ok.

 
At 12:41 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Jenny och Ilva: Två erbjudna jobb utomlands redan! Åh, låter vansinnigt trevligt. :-)

 
At 1:01 em, Blogger anna said...

Ja då lockar kanske inte mitt, men jag behöver en matlagningskurs......

 
At 1:28 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Anna: Det är nåt jag skulle behöva också, en kurs i matlagning...

Sandra: Åh, jag ska försöka hinna med att blogga om det, samtidigt som jag kämpar för att överleva i vardagen... :-)

 
At 2:39 em, Blogger Vi på Kantarellen said...

Du kan få ta över min plats på kursen. *ler inbjudande*

 
At 5:04 em, Blogger Lyckliga Grodan said...

inget jobb.. vedstapling kanske.. mot mat och husrum.. det är dessutom lugnande..

vad har hänt???

 
At 5:56 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Tack för alla fina jobberbjudanden. Jag har fått tillfälligt "bryt" på jobbet, bara. Det går över, och det blir förhoppningsvis bättre, men det kan ta ända fram till årsskiftet innan vi ser en förändring. Får se om jag står ut till dess... Det finns ju andra jobb... som jag märker av era inlägg. :-)

 
At 9:51 fm, Blogger Batbut said...

Bästa jobbet; fladdermusskötare! Kan det bli bättre? Lovar att det är varierande och Dina sjukvårdskunskaper kommer väl till pass. Kan nog betala hyffsat (kanske), lagar bra mat och så får Körsbärsblomman lekkamrater. Bästa fringen är godnattsagorna jag berättar!

 

Skicka en kommentar

<< Home