söndag, augusti 07, 2005

Bloggportalen

Bloggportalen - shit, va´ snygg! Och informativ. Som om man inte hade tillräckligt många bloggar som man bara måste läsa redan! Grottar man in sig i Bloggportalen lär man ju hitta några till.

Såg till min häpnad (och glädje, förståss) att jag är rekommenderad också. Det är Nippertippan som gillar min blogg. Eller vad sägs om den här motiveringen: "Personlig, balanserande på gränsen till privat. Som en påse lösgodis med de allra godaste bitarna."

Jag rodnar och böjer på nacken. Nippertipp-tack!

6 Comments:

At 4:38 em, Blogger Bloggblad said...

Just det... när ska jag hinna allt det? Jag som ska börja jobba på onsdag...

 
At 4:43 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Ja, all denna tid som inte räcker till för allt man vill. Och nu kan jag inte blogga på jobbet längre, heller. Vilket du ju inte heller kan, vad jag förstod.

 
At 6:44 em, Blogger Vi på Kantarellen said...

Jag ska INTE börja jobba i morgon!!! Vet inte ens om jag verkligen vill ha det jobbet.

 
At 7:17 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Nämen, vad hände Mamselamsen?! Blev det inget jobb?

 
At 9:07 em, Blogger Bloggblad said...

Mamsen: du har väl inte tid för bloggandet förstås!

 
At 10:07 em, Blogger Vi på Kantarellen said...

Nä, jag vill nog inte ha det. Måste ringa i morgon bitti.

 

Skicka en kommentar

<< Home