fredag, juli 15, 2005

Spontant barnfri

Hux flux blev vi så barnfria.
Mitt under mitt och svärföräldrarnas pizza-smaskande ringde sambon och berättade att en av medlemmarna i ett av deras band ska ha klubb ikväll. Kanske kunde svärisarna ta med sig Michelle hem, så att föräldrarna kunde få han en kväll på stan tillsammans? Det kunde dom! Så nu sitter jag här; barn och svärföräldrar har just lämnat mig, volymen på stereon är hög, och snart är det dags för fröken Biggis att duscha, tvaga, raka, schamponera och på allehanda sätt brösta upp sig inför en totalt spontan utekväll! Tänk att till och med småbarnsföräldrar kan få vara spontana ibland...
Tack, söte, dyre prins för förslaget och tack söta svärisar som alltid finns där och ställer upp, även med kort varsel.

8 Comments:

At 7:27 em, Blogger Ilva said...

Ha det sa kul!! A vad jag avundas dig jag som har tre o inte en svarforalder i sikte!

 
At 10:31 em, Blogger Bloggblad said...

Ha're så kul! Lycka till med nya rökfria livet... är nog inte så lätt om det är fest kan jag tänka!

 
At 11:51 em, Blogger Batbut said...

Avis igen! Biggis, varför gör Du mig alltid avis? Hoppas Du är bakis imorgon pilutta Dig!

 
At 8:06 em, Blogger Vi på Kantarellen said...

Ha det kul och tänk lite på att baksmälla kan vara hemskt.

 
At 7:03 em, Blogger Bloggblad said...

jahaja! Två dagars tystnad... om man är lite dämpad i EN dag - men TVÅ????

 
At 1:01 fm, Blogger Batbut said...

de rymde! Åker Ålandsbåt och dricker paraplydrinkar, uppför sig allmännt omoraliskt *s*

 
At 1:03 fm, Anonymous Anonym said...

pussar och kramar från en helt slut kompis som fick ta del av spontaniteten.

 
At 9:16 fm, Blogger maruschka said...

Inte bara jag som tar bloggpaus över helgen?...
Hoppas du inte har deppat ihop av slutaröka-försöket?...*ler*
Kraaaaaaam

 

Skicka en kommentar

<< Home