fredag, juli 29, 2005

Köpcentrum

Tillbaka efter dagens lilla utflykt. Det blev inget Farsta Centrum. Istället blev det det mindre glamorösa och oändligt oflådiga Forum Nacka. Jag förstår inte hur dessa små förortscentrum kan gå runt. Men så länge dom huserar ett Systembolag, så funkar det väl. För något speciellt övrigt lockande utbud har dom ju inte direkt, i alla fall inte i Nacka Centrum.

Sambon och jag har bestämt att det inte kommer att bli fler semestrar på hemmaplan. Han var den som ville åka utomlands i år, och jag sa nej pga ekonomiska skäl (och han, dumskallen, lyssnade på mig... :D). Nu sitter jag här med min långa näsa, blek (och lika rund) som en kroppkaka och har inget gjort nåt speciellt alls, utöver det vanliga. Well, well - lite avkoppling har det ju varit ändå. Det kanske kan bli någon liten avstickare söderut när vi närmar oss vinter och kyla. För sån tycker jag inte om!

2 Comments:

At 9:13 em, Blogger Batbut said...

gör som vi, åk utomlands i höst när vädret är unk skunk, och så har Du det att se fram emot. Vi kan åka till Ilva i Toscana och äta upp oss!

 
At 9:20 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Japp, det blir en resa i höst, du har så rätt. Fast äta upp mig vet jag inte om jag behöver. Det gör jag så bra här på hemmaplan...

 

Skicka en kommentar

<< Home