onsdag, juli 27, 2005

Bloggportal


Bloggportalen by S Eklund




Sigge Eklund startar i dagarna upp Bloggportalen.se. Så här skriver han själv på sin blogg:

Citat:
Nu startar alltså Bloggportalen.se. Jag tror stenhårt på idén. Jag tror den behövs. Jag tror detta kan bli stort. Detta kan bli kul. Detta kan bli användbart. Äntligen kommer man att kunna bläddra igenom kortfattade och överskådliga presentationer av en massa nya och spännande bloggar, som man inte visste fanns. Äntligen kommer oetablerade bloggare att nå ut till en enorm mängd potentiella nya läsare, som de aldrig nått ut till tidigare. Ett skyltfönster för bloggare och bloggläsare. Bloggarna får visa upp sig, bloggläsarna får kika in. Alla blir glada. Alla anmäler sig. Alla gör det nu. På en gång.
Slut citat.

Det låter väl som en bra idé?

2 Comments:

At 9:27 em, Anonymous Anonym said...

Det finns en del sådana här "samlingsplatser" men jag är öppen för nya alternativ och nya idéer så jag har anmält mig! :-)

spännande! Tack för länken!

 
At 10:09 em, Blogger anna said...

men nyligen.se har funnits l ä n g e!!! men jag har anmält mig ändå....

 

Skicka en kommentar

<< Home