fredag, juli 29, 2005

Fantasilöst blogginlägg

Vädret suger.
Familjen mår bra. Pappa mår bättre.
Katterna är ursöta och sov hos oss inatt, båda två. Går duktigt på lådan efter två miss- (eller ska vi säga kiss-?)-öden i början. Som om vi inte hade fått nog av djur, var vi ett helt gäng på Kolmården igår. Barnen gillade det men vi missade delfinariet. Det var fler än vi där, om man säger så.

Strax är det helg och sedan börjar dagis- och jobbsvängen igen. Men då med mig på nytt jobb! Åh, vad det ska bli kul!

Idag ska vi lämna tillbaka pappas bil, men dessförinnan försöka hinna med ett besök i Farsta Centrum.

Ett totalt intetsägande blogginlägg, men jag var tvungen att sitta här framför datorn en stund och rensa skallen.

4 Comments:

At 10:07 fm, Blogger Cornelia said...

Ja men så är ju livet för det mesta. Men ändå ganska bra.

Grattis till nytt jobb! Jag skulle också vilja ha ett nytt - är så less på det nuvarande. Får väl försöka leta lite mer aktivt.

 
At 10:13 fm, Blogger maruschka said...

Me luv Farsta Centrum, saknar det lite nu när man inte har lika nära längre...*s*

 
At 2:19 em, Blogger Vi på Kantarellen said...

Det gör inget om det är fantasilöst... jag läser ändå! =)

 
At 3:19 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Cornelia: Tack! Jobbet bara trillade över mig, så det känns extra kul.

Maruschka: Japp, FC är suvve. Nu blev det dock ett annat, mindre bra centrum.

Mamselams: Ibland förstår jag inte varför någon läser, överhuvudtaget... :-)

 

Skicka en kommentar

<< Home