torsdag, juni 23, 2005

Hjälp!

Nu ligger man risigt till. Dessutom verkar jag ha bytt kön...
Gjorde en liten, lagom egotrippad, Google-sökning på mitt smeknamn, och döm om min förvåning när följande braskande nyhet slog emot mig:

"Biggis en otroligt snäll hane med ett SUPER temperament som jag är mycket stolt
över. Biggis kommer kastreras till hösten!!! ..."

Satan i gatan! Man ligger pyrt till... Nåväl, jag får uppleva sommaren i alla fall... Tur att man lyckades få till åtminstone en liten avkomma innan det var dags att plocka fram saxen...

2 Comments:

At 2:41 em, Blogger maruschka said...

Usch, bäst att du aktar dig!
Glad midsommar på dig, "syns" nästa vecka, jag tar nog bloggledigt över helgen...
kraaaaam M

 
At 10:35 em, Blogger Vi på Kantarellen said...

Men om du nu på nått vis skulle vara en form av hane, så slipper du i alla fall raka benen!

 

Skicka en kommentar

<< Home