torsdag, juni 23, 2005

Bortrest eller inte bortrest

Läste på den eminenta bloggen Hedgehog in a Storm: Ska man verkligen skriva i sin blogg att man kommer att vara bortrest? Som sagt, finns det folk som har varit så jävliga att dom har gjort inbrott hos dom som drabbades av tsunami-katastrofen, så kanske det finns dom som sitter och håller koll på bloggarna och deras förehavanden? Man kan aldrig vara nog så försiktig... Själv har jag spionkameror, överfallslarm, kamphundar, gillrade fällor överallt i min lägenhet, och man vet aldrig var man har mig...
Ha en superhärlig midsommar på er, allihop! Wherever you are...

2 Comments:

At 1:31 em, Anonymous Anonym said...

Biggis, you newer know! Kanske dyker det upp en grabb i midsommardrömmen, vem vet?

Hoppas du själv får en fin midsommar!

//BiKupa
http://bikupa.blogspot.com/

 
At 10:37 em, Blogger Vi på Kantarellen said...

Ja, jag är hemma i alla fall. *ljuger så jag tror mig själv* =)

 

Skicka en kommentar

<< Home