torsdag, maj 26, 2005

Dagens miss

Näe! Hur kunde jag glömma?
Hur kunde jag glömma att jag hade bokat en lunch med en kär gammal arbetskamrat? Hur kunde jag bara sitta här på stora rumpan, utan en tanke på att hon stod och stampade vid vår avtalade mötesplats? Jag hade ju t o m skrivit upp det i "boken", för att jag inte SKULLE glömma. Att jag sen glömde att TITTA i boken... Jag ber härmed att få skylla på det faktum att jag börjar bli gammal och gaggig.
Förlåt, Ira!

****************
Dagens Dagens: Absolut Vanilj och äppeljuice

5 Comments:

At 2:08 em, Blogger Jenny said...

Absolut vanilj??? Finns det?! Låter fruktansvärt gott. ; P

 
At 2:12 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Jaa, det finns. Jag har tyvärr inte funnit något tillfälle att få testa själv, men fick ett tips av en arbetskamrat, när jag undrade vad man egentligen kan blanda Absolut Vanilj med. Det skulle tydligen gå bra med lime också. Eller varför inte en shot? :-)

 
At 12:07 fm, Blogger Jenny said...

Det låter fullkomligt livsfarligt gott.
Vi drack sangriaglögg häromdagen vilket helt klart var annorlunda.

 
At 8:10 fm, Blogger The Female Dinousaur said...

Hmmmm... Sangriaglögg? Intressant... :-)

 
At 10:35 fm, Blogger Vi på Kantarellen said...

Jag är precis lika glömsk som du. jag skriver allt på lappar. Problemet är att jag glömmer dom hemma eller slänger dom.
Ålder? Nä, jag har alltid varit lika dan.

 

Skicka en kommentar

<< Home