tisdag, maj 24, 2005

Högt på önskelistan - musik

Jag törstar efter ny musik. Hela tiden.
Här är vad som står på önskelistan just nu:

System of A Down "Mezmerize"
Nine In Nails "With Teeth"
Coldplay "X & Y"
Turin Brakes "Jackinabox"
Prominent "42 grams"
Audioslave "Out of Exile"
Robyn "This Is Robyn"
Weezer ”Make Believe”
Audiobullys “Shot You Down”
Daniel Cirera “Honestly - I Love You *Cough*"

Men först ska man vara duktig och betala sina räkningar...

****************
Dagens rekommendation: Tala om för din omgivning när du lider av PMS...

2 Comments:

At 6:48 fm, Blogger Jenny said...

Jag lovar att följa dagens rekomendation.
Gäller det i sin blogg också? ; D

 
At 8:26 fm, Blogger The Female Dinousaur said...

Hej Jenny,
Det gäller särskilt i bloggen.
:-) Jag märker att jag har mer klös i skriveriet när PMS'en sätter in. Jag, som är en rätt mesig och timid och översnäll individ i vanliga fall, kan bli en kaktus... :-)

 

Skicka en kommentar

<< Home