torsdag, augusti 28, 2008

Klädsel: kavaj

En liten, liten indikation på att mitt företag börjar gå bra, är rangen på de artister jag får att jobba med.
Nöjda kunder leder till lite större projekt, med en annan sorts artister.
Ytterligare ett tecken är att jag nu beviljats audiens hos det stora produktionsbolaget för ett möte, där jag får presentera mina projekt för hösten, vintern och våren och höra om de kommande nöjes- och underhållningsproduktionerna som är på gång.

Shit, jag kanske borde införskaffa mig dräkt och knytblus?

Etiketter: ,

3 Comments:

At 10:55 em, Blogger Cicki said...

Vad roligt att det går bättre och bättre. Dräkt kan vara snyggt om det är rätt dräkt vill säga, men skit i knytblusen. Det är aldrig snyggt....:-)

 
At 6:36 em, Blogger Vi på Kantarellen said...

Varför inte en liten klämkäck lodenrock med tillhörande basker. :-)

 
At 7:00 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Cicki: Ja, det känns verkligen kul! Och du, jag tror att knytblusen får vänta några år.

Mamse: Så att jag kan bli en riktig kulturkärring, menar du?

 

Skicka en kommentar

<< Home