tisdag, september 09, 2008

Mera jobb

Förmiddagsmötet var ytterst intressant. Det gav vid handen att jag är garanterad jobb ända in på hösten 2009. Minst tre stora projekt, med välkända artister som troligen innebär en hel massa arbete, men förhoppningsvis en hel massa roligt arbete.

Fick dessutom ett kryptiskt mail från distributör som jag redan idag jobbar med: "Har en 'storing' på gång. Vill inte säga något förrän allt är i hamn, men du är med på ett hörn om du vill". Tack. Nu kommer jag att ligga sömnlös inatt och undra vem den där "storingen" är...

Kanhända blir jag tvungen att ombilda min enskilda firma till ett aktiebolag. Hur man nu gör sådant.

Etiketter: ,

7 Comments:

At 8:25 fm, Anonymous Anonym said...

Det vet jag!
från en anonym ninjakula

 
At 8:31 fm, Blogger The Female Dinousaur said...

Kära, anonym igen: Då hörs vi kanske om detta framöver. Men då måste du plocka ut ninjakulorna...

 
At 9:11 fm, Anonymous Anonym said...

går inte.... *s*

 
At 9:33 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Anonym: Har dom växt fast?

 
At 10:29 em, Blogger Batbut said...

försvunnit.. borta...

 
At 11:30 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Batbut: Fegis!

 
At 11:34 em, Blogger Batbut said...

oups.. tur att du inte vet vad jag tänkte

 

Skicka en kommentar

<< Home