måndag, juli 02, 2007

Undrens tid är inte... osv

Fantastiskt!
Efter snart en veckas stenhård skärpning vad gäller nejsägandet från min sida, en hel massa pappa-gos samt en hel drös positiv förstärkning (jag tror det heter så, när man berömmer ett bra beteende, typ: "vad duktig du var idag när du lät bli att gnälla när jag sa..." osv) kommer resultatet. Färre konflikter, mindre gråt och gnäll vilket har gett en gladare dotter och en ännu gladare mamma.

Eller också beror det på att PMS'en är bortblåst...

Etiketter:

2 Comments:

At 9:53 fm, Anonymous Anonym said...

Härligt att höra att sånt funkar i verkligheten och inte bara i tv's nanny-program.

 
At 7:24 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Bonita: Ja, dom kan ju inte vara helt fel ute, dom där nanny'sarna... Trots att jag bara sett ett par program, har jag snappat lite... :-)

 

Skicka en kommentar

<< Home